Çare Olurmu Yoksa Başka Nedenımı Var

soru

muhammet karal

23 Mayıs 2024 Perşembe

1 yıl once bana gastrit reflü alkalen teşhişi kondu ve helipak ilacını kullandım şimdiye kadar bi sıkıntım yoktu 2 gündür midemde yanmalar başladı aynı sorun annemde de vardı ona doktor gaviscon ılacı vermişti bende onu kullanıyorum çare olurmu yoksa başka nedenımı var

şifre

Önceki Cevaplar

cevap

Admin

01 Temmuz 2024 Pazartesi

Muhammet Karal Bey, Gaviscon mide yanması ve asit reflüsünü hafifletebilir, ancak bu belirtilerinizin tekrar ortaya çıkmasının altında yatan başka bir neden olabileceğini göz ardı etmemek gerekir. En doğru teşhis ve tedavi için bir doktora başvurmanız önerilir.

Çok Okunanlar

Gastrit Sıkça Sorulan Sorular

Gastrit Sıkça Sorulan Sorular

Haber Bülteni

Popüler İçerik

Gastrit İlaçlarının Özellikleri

Gastrit İlaçlarının Özellikleri

Gastrit Belirtileri ve Tedavisi

Gastrit Belirtileri ve Tedavisi

Antral Gastrit Belirtileri ve Tedavisi

Antral Gastrit Belirtileri ve Tedavisi

Gastrit Belirtileri Nelerdir?

Gastrit Belirtileri Nelerdir?

Akut Gastrit Belirtileri ve Tedavisi

Akut Gastrit Belirtileri ve Tedavisi